Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SuperVáclav a jeho SuperPodvod aneb Kdo se skrývá za maskou

18. 10. 2011 10:08:08
Média doslova obsadil a omotal si kolem prstu. Hrdina „z lidu“, který se rozhodl, že v naší zemi nastolí pořádek, a to pěkně zostra. SuperVáclav. Vídáme ho v televizi, čteme o něm na internetu i v novinách. Otázka „Kdo se skrývá za maskou?“ napadla snad každého, kdo ho zahlédl. Zde je malá nápověda.

Zatímco internetoví konspirátoři a nedůvěřivci spekulují o tom, zda se jedná o podvod, či nikoliv, novináři hltají každou SuperVáclavovu akci a svorně o ní informují veřejnost. Je to samozřejmě jejich práce a svým způsobem i povinnost.

Kdo se tedy ukrývá za maskou hrdiny? Jmenuje se Karel Mařík a v minulosti jsme jej mohli vídat v kampani společnosti T-Mobile, pro kterou vymýšlel kampaň Lidské člověče, nezlob se. Jedno z videí, které zachycuje průběh přípravy této reklamní akce:

Dopátrat lze i jednoho z pejskařů, kterému na prvním slavném videu SuperVáclav maže psí výkal na záda. Právě tímto videem si Václav vysloužil velkou popularitu. Pejskař je Robin Kvapil a pracuje pro agenturu FTM Communications. Rozpoznat ho lze na hromadné fotce zaměstnanců.

Týmu, který za Václavem stojí, určitě patří uznání za skvělou a nápaditou práci. Samotný nápad sice „obšlehli“ z USA, kde pro změnu řádil hrdina Phoenix Jones, ale koho to zajímá, že?

Že se superhrdinou není něco v pořádku, musí být jasné snad každému. Otázkou zůstává pouze to, co se z jeho aktivit vyklube do budoucna, respektive kdy se dozvíme, který produkt bude oblíbený Václav propagovat. Mě však při pomyšlení na to, čeho jsme svědky, jímá hrůza. A to z několika důvodů. Případ SuperVáclava totiž jasně ukazuje jednu věc – totiž že funkci recesistů, bavičů a iniciátorů pomalu, ale jistě začínají přebírat reklamní agentury. A to, nemohu si pomoci, není úplně v pořádku. Nebo snad ano?

Autor: Vítek Novák | úterý 18.10.2011 10:08 | karma článku: 22.28 | přečteno: 4644x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Jan Tomášek

Zmizelo ANO

Může to znít jakkoli jako kachna, nebo utopie, ale následující příběh budiž důkazem. ANO opravdu zmizelo!

21.10.2017 v 23:30 | Karma článku: 8.26 | Přečteno: 1005 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Google je sotva plnoletý, Instagram jde do první třídy.

Google se narodil v roce 1998, dnes je to zralý jedinec a nejpopulárnější web na světě. YouTubu je 12 let, koupil si ho Google a vodí ho za ručku.

20.10.2017 v 19:16 | Karma článku: 2.90 | Přečteno: 96 | Diskuse

Josef Nožička

Volební superdebaty: ČT jasně trumfla Novu

Lídři politických stran měli včera naposledy možnost ovlivnit nerozhodnuté voliče prostřednictvím televizních obrazovek.

20.10.2017 v 13:40 | Karma článku: 22.26 | Přečteno: 1537 | Diskuse

Jiri Borovy

Assassin's Creed

Zanedlouho vyjde novinka Assassin's Creed Origins. Podívejte se na prvních 5 záznamů s úplně první hry Assassin's Creed, která vyšla před dlouhými devíti lety.

19.10.2017 v 8:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 48 | Diskuse

Jan Bartoň

Rakousko: Volby vyhrála krajně pravicová lidová strana

Podle německých médií zvítězil v Rakousku „kluzký populismus“. Rakousko se podle německého tisku posunulo „výrazně doprava“.

17.10.2017 v 8:02 | Karma článku: 37.64 | Přečteno: 2997 | Diskuse
Počet článků 8 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2671
Student žurnalistiky na FSV UK.
Vítek Novák

Vytvořte si vlastní štítek


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.