Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michaela.rakova@gmail.com

AgenturaSAN

Ahoj Vitku, pokud te bavi psat a chtel by ses tomu venovat i do budoucna, koukni se na nase stranky www.agenturasan.con nebo novinar.info (mame skupinu SAN - Sdruzeni novinaru i na facebooku), brzy budeme mit konkurz na nove elevy, tak kdybys mel zajem se necemu priucit, byli bychom radi, kdyby se ukazal :)

M.

0/0
9.11.2009 19:43

TomGrambal

Jojo

Zorientoval jste se hodně rychle, mě to trvalo asi měsíc než jsem došel ke stejnému názoru:-) rozhodně karma 

0/0
28.10.2009 23:07

ant.

...co tím chtěl básník říci?...

...paroubka rád nemám, ale osel není - to jsou ti, co mu dávají hlasy...:-)... tatík ti to nadiktoval docela dobře, ale raději se nepouštěj do historických debat, máš značné mezery..( v ekonomice také, ale to, co předvádíš tady, je fakt trapas).... Zaujala mne na tvých názorech jedna věc - jak se kapitalismus snaží očerňovat komunismus - to myslíš vážně? Proč by to asi dělal? Stačí se podívat, jak se žije v posledních komunistických skanzenech, pak si něco přečíst o historii komunismu /i když internet je podle tebe zfalšovaný/ a pak se nad tebou útrpně pousmát...díkybohu, že daleko větší část tvých vrstevníků je normální...tak - a teď obleč oranžové triko a mazej pro dávky...:-)

0/0
25.10.2009 17:06

mira dusin

Svatá pravda!!!

Jednoznačně karma!!Skvěle napsané a hlavně pravdivě,ale karmohoniči ti daj díl,s tím počítej!;-D

0/0
25.10.2009 5:18

barnabas_666

ode mě máš kluku ušatá

R^

0/0
25.10.2009 0:25

etherfox

Re: ode mě máš kluku ušatá

A ode mě taky, je šikovnej.R^;-D

0/0
25.10.2009 0:55

Zapata

Re: ode mě máš kluku ušatá

Taky se přidám. R^

0/0
25.10.2009 19:52

krabi

obrana po socansku, psát ve stylu socialistrického realismu

napsat že paroubek je Paroubek a bílá je bílá a černá je černá je dle vás špatně.

Je třeba napsat něco po socialisticku, nejlépe socialisticky realistického tedy vymyšlené nesmysly a překrucovat význam slov ala socialistická demokracie, socialistická zákonnost nebo dokonce nesmysly o tom jak Paroubkova parta miliardových a milionových šibalů zastupuje zájmy chudých.......Rv

0/0
24.10.2009 19:50

Pertho

Re: obrana po socansku, psát ve stylu socialistrického realismu

Vy jste to vůbec, ale vůbec nepochopil. Úvod článku říká pravý opak. Je třeba umět číst, než něco řeknete....

0/0
24.10.2009 19:54

pravicerulez

bravo

a cast potrefenych hus to nepochopila a uz zacala kejhat a cast radej mlci pred zrcadlem a premysli kde se stala chyba kdyz jsou vsem pro smich

0/0
24.10.2009 19:46

da.rock

Pravda pravdoucí

Je vidět, že zdejší stoku znáte dobře. ;-)R^

0/0
24.10.2009 19:44

admiral666

cheche, dobre

A co teprve, kdyby ti nejvetsi modri ukricenci meli predcitat sve blogy nekde do Ostravske, nebo jeste lepe Karvinske 4. cenove ;-D

0/0
24.10.2009 19:41

rojack

Re: cheche, dobre

Mlč, ty fakta666

0/0
24.10.2009 22:42

Ilja.Kraval

pro Adama Pospíšila podruhé

O dvanáct let později se Führer vychloubal, že „nacionálně socialistické Německo vytvořilo novou ekonomickou doktrínu, která pohlíží na ekonomiku jako na služku pracujícího lidu.“ Pojem „radikální pravice“ zní v tomto kontextu dost podivně.:-)

0/0
24.10.2009 19:41

Martin Jirousek

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

Pro pana Kravala: Národní socialismus: http://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1rodn%C3%AD_socialismus  Sociální demokracie: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soci%C3%A1ln%C3%AD_demokracie

Abyste si to pořád nepletl. ;-D

0/0
24.10.2009 21:31

Ilja.Kraval

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

pane Jirousku, copak tvrdím, že sociální demokraté jsou fašisti? Píši, že nacisti jsou a etablují se jako  "nacionální socialisti" a řídí se poučky o "zničení liberálního kapitalismu" a mj. také ochraně dělnické třídy před buržoazií a hnusným kapitalismem. Tedy tvrzení o nacistech jako "ultra-pravičácích"  je proto mimo. Kde proboha píši o sociálních demokratech? Psal jsem o nacistech jako o nacionálních socialistech  a jejich protiliberálních ideích. Nejdřív si něco u mne vymyslíte a pak proti tomu bojujete :-) 

0/0
25.10.2009 1:04

pravicerulez

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

a kde jste vzal to ze pravicak znamena jen a jen zastance liberalniho kapitalismu. pravicaky jsou napriklad od zacaktu feudalove a ruzní monarchisti neboli naprostej opak liberalismu. stejne jako na levici je misto pro komance zeleny a socialni demokraty tak na pravici se misej liberalove konzervativci i nackove.

0/0
25.10.2009 2:00

Ilja.Kraval

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

já nevím. Lidi, co to s vámi je? 

Kde v příspěvku píši, že pravičák je zastánce liberálnáího kaptalismu? Napsal jsem jen a pouze, že nacisit byli a jsou socialisti, viz výše, neuznávající liberální kapitalismus.

Se mi líbí taková diskuse, kde vám vyvracejí něco, co jste neřekli. Si to přečtěte prosím ještě jednou.  :-)

0/0
25.10.2009 7:28

mares76

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

Iljo, nediv se, že ti nikdo nerozumí.

Ty  jsi totiž takový domácí kutil, který dělá do všeho, ale ničemu nerozumí.

Po tom, co ses tady předvedl jako "ekonom - práce všeho druhu", se zdá, že začínáš "dělat do historie". Iljo, a věř, že i tvoje historická erudice je jedním slovem ohromující, alespoň pro ty, kteří dosahují tvé blýskavé inteligence.

Iljo ještě nakonec dotaz.

Dojit umíš? a nebylo by lépe pro tebe i ostatní, pokud by ses držel jen toho? 

0/0
25.10.2009 10:21

pravicerulez

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

to ze nekdo neuznava liberalni kapitalismus jeste z nej levicaka nedela. a to ze si nekdo sam rekne socialista ale dela pravicovou - konzervativne narodoveckou v tehdejsi dobe - politiku, tak to neznamena ze je socialista. ujasnete si to jeste jednou lide co neuznavaji liberalni kapitalismus nemusi byt automaticky levicaky

0/0
25.10.2009 19:33

Martin Jirousek

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

Omylem jsem reagoval na jiný příspěvek od vás, kdy oba byly řazeny za sebou. Správně měla moje reakce být umístěna pod váš příspěvek "

pro Adama Pospíšila" nikoli pod příspěvek "

pro Adama Pospíšila podruhé". Z toho příspěvku je zcela zřejmé, že je pro vás slovo "socialista" slovem sprostým a neumíte oddělit národní socialismus v podání Hitlera (Nacizmus) od sociální demokracie.

0/0
25.10.2009 13:25

Sir Humphrey

Re: pro Adama Pospíšila podruhé

ON si to neplete

0/0
25.10.2009 1:05

Ilja.Kraval

pro Adama Pospíšila

Z projevu Hitlera 1. máje 1927:

"Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti. Jsme rozhodnuti bezpodmínečně zničit tento systém."

To je přesné a výstižné, že ano?

0/0
24.10.2009 19:37

Rodnok

Re: pro Adama Pospíšila

no zčásti souhlasím, ale on taky Adolf nasliboval všechno všem a snažil se zlákat každého. To, co by řekl dělníkům 1. máje, neslyšeli konzervativnější voliči ani průmyslníci, které po 1933 rozhodně neničil.

0/0
25.10.2009 2:31

Rodnok

Re: pro Adama Pospíšila

už název strany - nacionální, socialistická, německá, dělnická... prostě catch all.

0/0
25.10.2009 2:33

JiriVysocina

Je chyba v ČSSD a nebo v jejím vedení?

Autor je nesvůj ze současné orientace této strany. To by měl říci pro pořádek i svůj názor na ostatní parlamentní strany. Mohlo by se ukázat, že tu není žádná, která by mohla získat jeho sympatie.

0/0
24.10.2009 19:28

vojcek_p

Re: Je chyba v ČSSD a nebo v jejím vedení?

to je hezké, že mu navrhnete něco a pak za něj i vyslovíte jeho názor na to.

0/0
25.10.2009 20:11

Ilja.Kraval

zdravím vás, kolego blogere,

protože jste ukázal šipkou na můj článek  je mou povinností se ozvat: 

Vámi označený můj poslední článek není o dívce, která zabíjí a volí ČSSD. Přeháníte a hodně. Takže kdo tady  vlastně lže a jak moc? (řečnická otázka, nemusíte odpovídat). Mimochodem zeptejte se starších kolegů VŠ studentů na kolejích, jak vyjímečná je to situace, když vám někdo ve společné ledničce sežere vaše jídlo na celý týden. Možná na kolejích jednou ten pocit nad prázdným talířem ochutnáte a vzpomenete si na mne.

Jestli jste to nepochopil, tak v mém článku se jedná o vyslovení názoru ve formě paralely mezi lozením do cizího talíře a politickou slibotechnou Paroubkovy ČSSD, což je můj osobní názor. Nemusí se vám líbit, ale nepodsouvejte mi prosím něco, co jsem nenapsal.

K tomu ještě jedna rada: Úspěch článku se neměří karmou, ale tím, co chcete čtenářům vlastně sdělit. Pokud jsou to přehnané výmysly o autorech blogů s vražedkyněmi volících ČSSD, pak tím sdělujete spíše něco jiného. Přeji pěkný den. :)   

0/0
24.10.2009 19:06

tromi

Re: zdravím vás, kolego blogere,

zbytečný kravál, takovouto vyžírku, co jste popisoval,  lze najít kdekoliv a nezáleží na vyznání

0/0
24.10.2009 19:14

Ilja.Kraval

Re: zdravím vás, kolego blogere,

čtěte pozorně, o tom můj příspěvek tady není.

Jestli nesouhlasíte s mým názorem, a totiž, že může existovat politický program oslovující vyžírky (a nemusí to být jenom volební program Paroubkovy ČSSD) , rád si podiskutuji s někým, kdo má jiný názor.

Nemám ale rád lháře, kteří mi podsouvají něco, co jsem nenapsal.:-) 

0/0
24.10.2009 19:24

Zapata

Re: zdravím vás, kolego blogere,

Potrefená husa zahéká.

0/0
24.10.2009 19:56

Ilja.Kraval

Re: zdravím vás, kolego blogere,

proti lži je třeba se ozvat, už ze zásady. 

Pokud chcete diskutovat, tak férově a bez lží.  

Doufám, že proti této zásadě nemáte námitky.:-)

0/0
24.10.2009 20:51

Zapata

Re: zdravím vás, kolego blogere,

Jakápak lež? Autor nepíše o Vás, takže nevím kde je jaká lež.

0/0
25.10.2009 9:46

pkula

S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

ale teprve až Vás pochválí madqwert, editi, levycová yntelygence, hohewarte, tromi, P.Farský a další, tak to pro Vás asi bude mít ten správný význam. Pavel Kula

0/0
24.10.2009 18:35

Hohewarte

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

Kulo , vy už nejste ani směšný.

0/0
24.10.2009 18:49

Sir Humphrey

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

;-DR^

0/0
24.10.2009 19:03

pkula

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

díky, Pavel Kula

0/0
24.10.2009 19:33

1bear

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

R^

0/0
24.10.2009 19:05

pkula

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

díky, Pavel Kula. Už lezou !!

0/0
24.10.2009 19:35

tromi

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

už jsem tady a jsem rád, že jsi zakejhal a těším se na řev dalších arogantních modřin;-D;-D

0/0
24.10.2009 19:09

VašekIV

Re: S druhou částí titulku bez výhrad souhlasím,

Já souhlasím poze s nadpisem.

0/0
24.10.2009 19:09

lubossula

to se

ale musi Přemda Čech obracet na kavalci;-DR^

0/0
24.10.2009 18:32

Dabi

A

co jiného se dá očekávati od příznivců vedené rotným Topolánkem, kteráho zastupuje blb z Horní Dolní či velrybář z Ústí, případně Íčko, a to jsou ti, kteří hltají moudra bulvární MF a nakonec ani pan Neff na Neviditelném psu již nedokáže napsati článek aniž by úo Paroubkovi či socanech neplivnul. Holt máme super pravicová média, že jsou trapná , nejsou schopni viděti. 

0/0
24.10.2009 18:29

pkula

Re: A

...to vypadá, že oranžovým rudochům začínají ujíždět nervy Pavel Kula

0/0
24.10.2009 18:39

tromi

Re: A

je kejhej a kvič

0/0
24.10.2009 19:09

Danny_Kay

Naprosto...

...skvely a vystizny clanek. Zejmena takovy Ziegler se ridi vsemi 10ti body a to do takove miry, ze prakticky kazdy jeho clanek se tyka naprosto identickeho tematu...Ale tento clanek je opravdu skvele napsan. Zejmena bych vyzdviho to, ze autor rozhodne neni priznivcem politiky CSSD, jak sam zminuje a spatruje v politice teto strany zlo...I presto si udrzuje objektivni pristup. Doufam, ze to jednou dotahne hodne daleko, protoze s takovym typem lidi je radost jednat! ;-)R^

0/0
24.10.2009 18:09

Dluhy se neplatí

Re: Naprosto...

Dejte link na svůj (jistě inteligentní) blog, ať vidíme, jak se má psát. Děkuji.

0/0
24.10.2009 18:12

Jay6

Skvělá analýza!

Blahopřeji.Celkem snadno jste odhalil podstatu úspěchu na blogu idnes.Ale mládí není nezbytná podmínka pro získání karmy.Upřímně míněná nenávist k Paroubkovi,politikům a voličům sociální demokracie zcela postačí.Možná,že by mohla stačit i alergie na oranžovou barvu.Jedním z nejúspěšnějších blogerů tyjících z módní nepopularity J.Paroubka je aktivní důchodce jménem Paulczynski.Kdyby nebylo iracionální módní nenávisti k Paroubkovi mohl by se tento kmet pouze vrátit ke krmení kachen na obecním rybníku.Takto má do svého aktivního podzimu života o zábavu postaráno.Navíc se mu jistě líbí jak rozumí mladým.Ale vaše kritéria pro úspěch splňuje téměř beze zbytku.Drtivá většina jeho příspěvků má Paroubka přímo v názvu.Samozřejmě pro nezaujatého čtenáře stačí přečíst pouze jeden článek.Ostatní jsou si podobné jako vejce vejci.Opakuji se zásadní témata:Paroubek je arogantní lump spojený s kolotočářskou rodinou Kočků(to je příklad osob spojených s organizovaným zločinem)ČSSD dělá dluhy atd.

0/0
24.10.2009 18:09

Dluhy se neplatí

Je to logické:

Od 30. let 20. století se hodně psalo o Hitlerovi a nacistech, v SSSR se hodně psalo o Stalinovi a komunistech, v Kambodži o Pol Potovi a Rudých Chmérech, atd., atd. a u nás se těď hodně píše Paroubkovi a jeho sociálních komunistech.

V čem je chyba?

No, ne v těch, kteří o zločinech píší asi ne. Řekl bych, že v těch, o kom píší...

0/0
24.10.2009 17:59

Adam Pospisil

Re: Je to logické:

Promiňte, ale jestli Paroubka a ČSSD přirovnáváte k Hitlerovi a nacistům či Stalinovi a koministům poloviny dvacátého století (polovinu 20. století jsem uvedl úmyslně, protože současní komunisté jsou zcela demokratická strana) tak jste primitiv.

0/0
24.10.2009 18:01



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.